ASV Dronten

Clubs als ASV Dronten en Omlandia zijn gedegradeerd uit de eerste klasse, maar hebben een actieve clubmap. Deze clubmappen krijgen nu een eigen plekje op ons forum.

Beheerders: Alwin, Ennis, Groen-Wit en Wilco.

Re: ASV Dronten

Nieuw berichtdoor JH » zo 01 jan 2012, 10:21

Vanuit huize JH wens ik eenieder een sportief en gezond 2012 toe !
JH

Nieuw berichtdoor bmwf1 » zo 01 jan 2012, 18:26

En vanuit het gezellige Ketelhaven wens ik alle lezers en schrijvers op dit forum een heel gezond en zeer sportief 2012 toe.
bmwf1

Trainingsweekend

Nieuw berichtdoor JH » vr 06 jan 2012, 16:51

Het is rustig op het asv Dronten forum !

Laat ik jullie maar even melden dat wij, A1 en staf, morgen afreizen richting Friesland voor een trainingsweekend, ter voorbereiding op de 2e seizoenshelft.

Zaterdag staat om 14.30 uur een oefenwedstrijd gepland tegen zondag 2e-klasser Harkema Opeinde.

Zondag treden wij aan tegen dames 1 van Knickebockers in Groningen (hoofdklasse).

Tussendoor is er alle ruimte voor gezelligheid en teambuilding.

Tot horens op het Forum !
JH

Nieuw berichtdoor Menne » vr 06 jan 2012, 20:14

Goed bezig John, ook met mooie oefenwedstrijden de komende periode tegen divisieclubs. Succes! Wij gaan maar even kijken of het morgen gezellig is bij de nieuwjaarsreceptie.
Menne
Beheerder

Nieuw berichtdoor Ballenman » za 07 jan 2012, 07:58

Hallo medelezers,

Zal best gezellig worden die nieuwjaarsreceptie, er staan een aantal selectiespelers achter de bar.

Maar we gaan eerst vandaag de kaartmarathon doen vanaf 10 uur in de kantine en aansluitend de receptie
Horen we vandaag of Lucas nog een jaar langer blijft bij ons cluppie?

In ieder geval volgende week weer ballen tegen Lelystad'67 om 15.00 uur, lijkt me weer leuk om een paar jongens tegen te komen en weer bezig te zien die hier gespeeld hebben (als ze spelen natuurlijk)

We gaan in ieder geval weer een mooie tijd tegemoet en laten we hopen met veel spelvreugde en een klein beetje mooi weer.
een vloek scoort niet
Ballenman

Nieuw berichtdoor blondje » za 07 jan 2012, 12:56

Ballenman schreef:Hallo medelezers,

Zal best gezellig worden die nieuwjaarsreceptie, er staan een aantal selectiespelers achter de bar.

Maar we gaan eerst vandaag de kaartmarathon doen vanaf 10 uur in de kantine en aansluitend de receptie
Horen we vandaag of Lucas nog een jaar langer blijft bij ons cluppie?

In ieder geval volgende week weer ballen tegen Lelystad'67 om 15.00 uur, lijkt me weer leuk om een paar jongens tegen te komen en weer bezig te zien die hier gespeeld hebben (als ze spelen natuurlijk)

We gaan in ieder geval weer een mooie tijd tegemoet en laten we hopen met veel spelvreugde en een klein beetje mooi weer.

Pas op Balleman dat Gerrit niet achter de bar komt.
Straks alle berenburg op!!
blondje

Nieuw berichtdoor Reporter Klaas » za 07 jan 2012, 21:31

Het was gezellig op de Nieuwjaarsreceptie, maar weet niet zeker of ik iedereen wel een hand heb gegeven.
Langs deze weg wil ik iedereen die ik vergeten ben alsnog het beste toewensen voor 2012.

De spelers deden het niet slecht achter de bar en we kwamen niets tekort.
Heb Gerrit Visser helaas niet gezien in de menigte, maar de Berenburg ging lekker rond.
Hoe is het daar op Urk blondje? Ben je de feestdagen een beetje goed doorgekomen?

Helaas hoorde ik niets op de receptie over contractverlenging voor Lucas Hoekman.
Laten we hopen dat het goede nieuws later alsnog gaat komen anders moeten we nog handtekeningen gaan inzamelen om Lucas over de streep te trekken.......Supporters willen graag door met Lucas!!!!!!

Waar was je Ballenman????? Onze voorzitter riep jou speciaal naar voren om je een bloemetje te overhandigen, maar je was alweer met de noorderzon vertrokken.

John.......Het staat op Teletekst hoor.......onze A1 heeft met 1 - 6 gewonnen bij Harkema Opeinde.

We zien elkaar zaterdag weer jongens.......Forza Groenen :mrgreen:

De Groene Reporter :mrgreen:
Een vloek scoort niet, een vloek mist elk doel! Ballenman R.I.P.!
Reporter Klaas

Nieuw berichtdoor JH » za 07 jan 2012, 21:57

Idd heeft de A1 gewonnen, met 6-1 van Harkema Opeinde.

Morgen tegen dames 1 van Knickebockers.

Net gewokt met t team in Heerenveen.
JH

Nieuw berichtdoor Menne » za 07 jan 2012, 23:00

Gerard heb ik voor niets een paar balletjes majo voor je laten wegzetten :o

De A1 is al weer lekker bezig in het nieuwe jaar. Volgende week oefent het 1e thuis tegen sv lelystad, dat vandaag met maar 0-3 verloor van Go Ahead Eagles.
Menne
Beheerder

Nieuw berichtdoor Ballenman » zo 08 jan 2012, 09:26

[quote="Menne"]Gerard heb ik voor niets een paar balletjes majo voor je laten wegzetten :o

Waar was je Ballenman????? Onze voorzitter riep jou speciaal naar voren om je een bloemetje te overhandigen, maar je was alweer met de noorderzon vertrokken.

Mannen,

sorry dat ik jullie niet even de hand heb kunnen schudden, maar na de kaartmarathon liet de gezondheid het niet langer toe om nog langer te blijven. (behoorlijk pijn in de schouders en handen)
En de balletjes had ik s'middags al op, de dames achter de bar hadden voor de mensen die aan het kaarten waren, de lunch en balletjes perfect geregeld.
Ik verwacht jullie zaterdag wel weer te zien om een uur of 3 voor de wedstrijd tegen Lelystad.

Jammer van dat bloemetje, maar ik neem aan dat er voldoende andere vrijwilligers aanwezig waren die het bloemetje in ontvangst konden nemen....
een vloek scoort niet
Ballenman

Nieuw berichtdoor gv10 » zo 08 jan 2012, 10:03

Reporter Klaas schreef:Het was gezellig op de Nieuwjaarsreceptie, maar weet niet zeker of ik iedereen wel een hand heb gegeven.
Langs deze weg wil ik iedereen die ik vergeten ben alsnog het beste toewensen voor 2012.

De spelers deden het niet slecht achter de bar en we kwamen niets tekort.
Heb Gerrit Visser helaas niet gezien in de menigte, maar de Berenburg ging lekker rond.
Hoe is het daar op Urk blondje? Ben je de feestdagen een beetje goed doorgekomen?

Helaas hoorde ik niets op de receptie over contractverlenging voor Lucas Hoekman.
Laten we hopen dat het goede nieuws later alsnog gaat komen anders moeten we nog handtekeningen gaan inzamelen om Lucas over de streep te trekken.......Supporters willen graag door met Lucas!!!!!!

John.......Het staat op Teletekst hoor.......onze A1 heeft met 1 - 6 gewonnen bij Harkema Opeinde.

We zien elkaar zaterdag weer jongens.......Forza Groenen

De Groene Reporter :mrgreen:

Had je je bril niet op :geek: . Stond toch echt achter de bar. Bij de radio. En hetging inderdaad lekker snel met de berenburg ;) .
Lucas die blijft gewoon. Van wat ik begreep zou het gister bekend worden, maar het is nog niet helemaal rond. Het zal deze maand wel bekend worden gemaakt denk ik.
gv10

Nieuw berichtdoor Menne » zo 08 jan 2012, 17:53

gv10 schreef:Lucas die blijft gewoon. Van wat ik begreep zou het gister bekend worden, maar het is nog niet helemaal rond. Het zal deze maand wel bekend worden gemaakt denk ik.

Had ik wel leuk gevonden als dat gisteren al bekend zou worden, maar wel mooi dat het bijna rond is!

Overigens staat de terugblik op de eerste seizoenshelft, die gisteren werd getoond door asv Dronten TV, inmiddels ook op de site 8-)
Menne
Beheerder

Nieuw berichtdoor Reporter Klaas » zo 08 jan 2012, 18:03

Hey Opa Gait, hoe gaat het met je enkel?
Ik zal zaterdag snel even een andere bril gaan opzetten :lol:

Het is goed nieuws te horen dat Lucas aanblijft, want onze 1e heeft dat stukje rust, continuiteit en stabiliteit nodig. De gehele technische staf mag van mij aanblijven......Lucas, Ruud, Maurice en Wim moeten gewoon doorgaan en verder bouwen aan de toekomst van onze 1e elftal!

Mooi om te zien dat Jeremy de Graaf even kwam buurten.
Laten we hopen dat Jeremy ooit in de toekomst weer zal terugkeren op het oude nest.

Tot zaterdag jongens........eerst om 13:15 uur onze A1 thuis tegen Staphorst en vanaf 15:00 uur het 1e thuis tegen Lelystad.

We zien elkaar.......De Groene reporter :mrgreen:
Reporter Klaas

2e seizoenshelft

Nieuw berichtdoor JH » zo 08 jan 2012, 19:28

Als de sfeer tijdens het trainingsweekend synoniem is voor de 2e seizoenshelft, dan staan er nog prachtige dingen te gebeuren !

Vandaag na een gezellige avond en goede nachtrust richting Groningen vertrokken voor een oefenwedstrijd tegen Dames 1 van Knickebockers. Uitslag: 0-13.

Wij kijken terug op een ontspannen en inspannend weekend met staf en spelers van de A1.

Jaap, Ronald en Sjoerd zijn erin geslaagd een uitstekende accomodatie vast te leggen met dito programma.

Op naar zaterdag 14 januari waar weer een echte test case of het programma staat !
JH

Nieuw berichtdoor Menne » zo 08 jan 2012, 21:57

Ga zeker even kijken tegen Staphorst. Alvast een mooie indicatie voor volgend seizoen ;)
Menne
Beheerder

Nieuw berichtdoor blondje » ma 09 jan 2012, 09:47

@reporter Klaas; Hoe is het daar op Urk blondje? Ben je de feestdagen een beetje goed doorgekomen?

Beste Klaas, op Urk is alles goed, uiteraard zoals altijd.
We zijn de feestdagen goed door gekomen, ben blij dat het weer voorbij is.
Het is zo jammer dat er deze dagen met het mooie weer geen competitie voetbal is.
Ik hoop met de start van de competitie weer bij jullie te kijken.
blondje

Nieuw berichtdoor Reporter Klaas » di 10 jan 2012, 21:06

Je hebt gelijk Blondje....het heeft weer lang geduurd.
Zaterdag gaat het balletje weer rollen..........en vanaf volgende week is er weer competitievoetbal.
Misschien kom ik Donderdagavond nog even op de club naar de training kijken.

We zien elkaar Blondje.......groetjes aan Gait......hoe gaat het met zijn enkel?

De groene reporter :mrgreen:
Reporter Klaas

Nieuw berichtdoor sjonnie » wo 11 jan 2012, 12:31

Ben toch benieuwd of dhr. Hoekman blijft!

Ongeveer alle clubs zijn rond v.w.b. hun trainers en het shoppen voor spelers is begonnen.
Persoonlijk denk ik dat ASV Dronten snel moet handelen om te voorkomen dat er spelers weggaan en zelf niet meer aan goede vervangers te komen.

Zaterdag twee leuke wedstrijden, A1 en ASV Dronten 1.
Lang genoeg geduurd die winterstop.
namens de zwijgende meerderheid
sjonnie

Nieuw berichtdoor Ballenman » wo 11 jan 2012, 22:36

sjonnie schreef:
Zaterdag twee leuke wedstrijden, A1 en ASV Dronten 1.
Lang genoeg geduurd die winterstop.

kom je kijken sjonnie, kunnen we misschien herkennen wie je bent.

Ben trouwens over de 200 berichten heen, ja weet het er zijn er met nog veel meer berichten, maar die zijn al véééél langer op dit forum
een vloek scoort niet
Ballenman

Nieuw berichtdoor sjonnie » wo 11 jan 2012, 23:31

Beste Balleman,

Ja, ik heb wel de intentie te komen kijken.
Ik zal een bloem op mijn revers spelden zodat je me herkent!

Hoe herken ik de Balleman? Bal op het hoofd? :)
sjonnie

Nieuw berichtdoor Reporter Klaas » do 12 jan 2012, 20:02

Goedenavond, Het was mijn bedoeling om vanavond even naar de training te komen, maar helaas.....er is iets tussengekomen......komende zaterdag zijn we vanaf 11:00 uur op het Sportpark.

Je kunt zaterdag niet om ballenman heen Sjonnie........onze security bij de spelerstunnel........
Het kan weleens fouilleren worden komende zaterdag.........maar vooral een prachtige derby tegen Lelystad.

Tot zaterdag......De groene reporter.
Reporter Klaas

Nieuw berichtdoor iso11 » do 12 jan 2012, 21:39

sjonnie schreef:Beste Balleman,

Ja, ik heb wel de intentie te komen kijken.
Ik zal een bloem op mijn revers spelden zodat je me herkent!

Hoe herken ik de Balleman? Bal op het hoofd? :)

Heren, ik heb ook de intentie om te komen zaterdag als me rug het toelaat.
Balleman is door iedereen te herkennen, hij is alom bekend binnen de club.
Ik zal me verder niet aanpassen qua kleding en uitdossing, ik ben degene die apart staat omdat niemand gezien wil worden met mij, om daardoor de kans te lopen vrienden te verliezen.
Ik hoop dat zaterdag de kogel door de kerk is en Hoekman zal mededelen dat hij nog een jaar blijft bij Dronten en de spelersgroep ook intact blijft, al denk ik dat er wel belangstelling zal zijn voor een enkeling binnen de selectie, maar als het echte Dronter hart gaat spreken zullen ze van goede huize moeten komen om deze mannen weg te kapen.
iso11

Nieuw berichtdoor sjonnie » do 12 jan 2012, 22:27

Nou nou Iso,

Dat klinkt wel erg droevig, zou het echt zo zijn? Ik wil anders wel even bij u gaan staan hoor, mij kent toch niemand.

Wat nu als het echte Lelystadse hart gaat kloppen bij een enkele speler?

Hopelijk is uw rug dermate hersteld dat het wil lukken om zaterdag te komen kijken, in ieder geval sterkte met de rug.

Groeten,

Sjonnie.
sjonnie

Nieuw berichtdoor LaatsteMan » vr 13 jan 2012, 17:03

Dat zou zo maar eens kunnen Sjonnie..
Kom je dan ook kijken???
LaatsteMan

Nieuw berichtdoor JH » vr 13 jan 2012, 18:29

Fijn je morgen weer te kunnen begroeten ISO !

Lekker om de wei weer in te gaan:

asv Dronten F1 - asv Dronten F2
asv Dronten A1 - Staphorst A1
asv Dronten 1 - sv Lelystad 1

Het belooft weer een topdag te worden, met lekker weer !

Veel te lang geleden !
JH

VorigeVolgende

Keer terug naar Overige clubs